Selasa, 2 Februari 2010

kasih sayang mu adalah berlian.









monster cecep, Mald maldzee, Mikaa cocoberry and aneeqah sefeera.
Sisters that have many speacial characteristics and different personality.

Meraka adalah kakak dan seoang adik yang saya sayangi iaitu yang telah mengharungi berjutaan kenangan yang tertulis di dalam setiap hati dan fikiran masing-masing. Mahupun suka ataupun duka. Tanpa seorang kakak mahupun seorang adik, siapalah saya. Saya hanya lah seperti anak Tunggal yang bersendirian dan penuh dengan kesunyian. Kadang saya berfikir akan mengapakah perlu saya ada kakak dan seorang adik?
ianya selalu sahaja terlintas difikiran saya. Lalu saya berfikir lagi, siapakah yang telah menjaga ku semasa aku berusia 2 tahun, semasa ibu dan ayah ku berangkat kerja. siapa kah teman dengan ku bermain melompat kesana kemari semasa ku kecil. Lalu soalan ku terjawap kerana dia lah yang merawat dan mengantikan tempat ibu mu semasa ibu mu berangkat kerja. Dia lah yng telah mendiamkan mu semasa kau menangis dan dia lah jugak yang telah menghiburkan hati mu semasa kau bersedih. Dan meraka lah jugak yang aku melindungi mu dari apa jua cobaan yang telsh kau harungi.
maka dari itu aku menyedari bahawa keberadaan mereka adalah suatu anugerah yang snagat berharga dan kasih sayang mereka tidak setanding dengan kasih sayang kita terhadap harta mahupun kemewahan dunia. Ianya tidak dapat di beli kerana ianya datang nya dari hati yang bahawasannya yang telah kami harungi melebihi 15 tahun.
Kasih sayang itu lah hadiah yang paling berharga bagi ku terhadap mereka. Iaitu yang sukar untuk Mu untuk memiliki tanpa sebarang kenangan yang tertulis Di jiwa kamu... ;
)


Mikaa <3. sayang menyayangi mu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan