Jumaat, 26 Februari 2010

aku






Aqmal Nadia, Mikaa* langkah saya adalah motivasi saya untuk mneruskan kehidupan ini. saya di didik untuk menjadi seorang yang berguna untuk kelaknya. meskipun saya hanya seorang yang tidak sempurna tetapi saya ingin sekali membuatkan orang di sekeliling saya gembira denagan seadanya.

Cita-cita saya :

saya berminat mengenai sesuatu yang berhubung kait dengan perniagaan. saya ingin membina sebuah syarikat yang salah satu nya terbesar di dunia dan terkaya. walau macam mana pun, selain dari segi perniagaan. Saya amat berminat sekali dengan perkerjaan yang ada berkiatan dengan kapal terbang, iaitu pramugari. Itu adalah cita-cita yang terbesar yang saya ingin kecapi. Kerana semasa di atas awan, ianya bagai kan awan dan saya sangat dekat. apatah lagi bintang-bintang yang menghiasi malam yang indah.

Diri saya :
Mengenai diri saya, saya hanyalah seorang hamba Allah yang ingin meneruskan perjalanan hidup. Yang ikhlas menerima apa adanya. walau kadang aku selalu gagal dalam kehidupan ku, tetapi ianay lebih memeberi ku motivasi untuk meneruskan kehidupan ku ini.

Cinta saya :
cinta adalah dimana seseorang daripadanya harus berjuang untuk mendapatkan cinta sejati dengan tulus dan ikhlas. pengorbanan yang dilakukan amat besar maknanya dan ketulusan hati untuk menjalani hubungan tersebut. Meskipun aku gagal dalam menjalani kisah cinta ku, bahawa aku tidak lah sesempurna dan layak untuk di cintai. Tetapi aku ingin menjadi terbaik buat mereka. tidaklah sesempurna seperti kisah cinta Seperti Nabi-Nabi, tetapi sesuci dan seikhlas hati ku akan ku berikan buatnya.

keluarga :
aku bersyukur mempunyai keluarga yang bahagia, Ayah dan ibu ku, kakak kembar ku, adik ku serta diri saya. Mereka bukan lah berlian yang dapat ku beli. sukar untuk ku mendapat mendapatkan segalanya kasih sayang yang diberikan dari mereka. mereka amatlah besar bagi ku, sangat berharga sehingga aku takut akn kehilangan mereka.


nadiaa'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan